JAK OSZCZĘDZIĆ DZIĘKI GAZECIE WESELNEJ?

Wesele to niezapomniana, ale też kosztowna impreza. Wie o tym każda para młoda, która ma za sobą organizację tego dnia. A gazeta weselna… to kolejny wydatek. Ale też sposób na oszczędność. Wszystko zależy jednak od was!


Dla niektórych gazeta weselna będzie zbędnym wydatkiem, a dla innych świetnym pomysłem na kreatywne podziękowanie dla gości i rodziców. Warto wiedzieć, że taka miła pamiątka wcale nie musi nadszarpnąć naszego budżetu.

Jakie korzyści daje gazeta weselna?

To nie jest zwyczajna atrakcja. To coś, co pokochają pary o niestandardowym podejściu, które lubią wychodzić poza szereg. Bo gazeta weselna ma wiele zalet, o których możecie jeszcze nie wiedzieć:

• pełni rolę weselnego informatora przydatnego gościom,
• jest miłą pamiątką dla pary młodej i ich bliskich,
• nadaje każdemu weselu niepowtarzalny charakter,
• jest dodatkową ozdobą i atrakcją ślubną,

ale również… może pozwolić parze młodej na kilka oszczędności.

Oszczędzanie przez polecanie

W dobie Facebooka polecanie, udostępnianie i lajkowanie jest na wagę złota, o czym doskonale wiedzą wszyscy wasi usługodawcy. Firma, która nie jest polecana, nie wygra z konkurencją, dlatego po weselu często będziecie proszeni o wystawienie opinii. A gdyby tak polecić swoich usługodawców jeszcze przed ślubem?

Gazeta weselna jest wyjątkowa, ponieważ… nie ma w niej reklam. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby się w niej znalazły. W ten prosty sposób możecie wynegocjować z usługodawcami korzystniejsze ceny albo niewielkie rabaty. Z pewnością nie będą to ogromne kwoty, ale przy tak wielu wydatkach każda złotówka jest na wagę złota. Taka drobna reklama to korzyść dla obu stron.

Reklamy w gazecie weselnej

To rozwiązanie ma swoje wady i zalety, więc warto je dobrze przemyśleć. Nie każdemu może spodobać się zamieszczanie w gazecie reklam. Nie każdy z waszych usługodawców może się też na taką formę wymiany korzyści zgodzić. Choć warto przypomnieć mu wtedy, że kilkaset osób na weselu, które będą miały w rękach waszą gazetę weselną i zabiorą ją później do domu, żeby pokazać rodzinie i znajomym, to całkiem niezła grupa potencjalnych przyszłych klientów.

Jak polecać, żeby nie przesadzić?

Podpowiadamy, w jaki sposób zareklamować usługodawców w gazecie weselnej, aby oni byli zadowoleni, a reklamowa wstawka nie raziła w oczy. Pamiętajcie, że nie warto zasypać gazetki grafikami reklamowymi, a lepiej zróżnicować formę, w jakiej polecicie wynajęte firmy. Najprostsze pomysły są zawsze najlepsze.

• Zgrabny i dobrze zaprojektowany baner z danymi kontaktowymi.

• Stopka na ostatniej stronie gazety z informacjami o tym, jaki zespół przygrywał gościom do tańca, kto robił im zdjęcia i pod okiem czyjej kamery byli.

• Artykuł z opisem miejsca wesela, który będzie ciekawym dodatkiem do gazety weselnej, zwłaszcza gdy ma ono interesującą historię.

• Krótki artykuł o tym, dlaczego zdecydowaliście wynająć akurat ten zespół weselny oraz tę ekipę foto i wideo.

• Harmonogram wesela ze wzmianką o ewentualnych atrakcjach (np. ciężki dym przy pierwszym tańcu, fajerwerki o północy) z dopiskiem o tym, jaka firma zapewniała je na waszym weselu.

• Informacje o salonie sukien ślubnych, w którym ubierała się panna młoda lub kwiaciarni, która zajęła się przygotowaniem bukietu.

Możliwości jest wiele, ale to wy sami musicie ocenić, czy taki sposób na to, jak oszczędzić na weselu, jest dla was odpowiedni. Reklama nie jest elementem obowiązkowym, dlatego nie musicie go umieszczać u siebie. A jeśli chcecie, możecie swoich usługodawców polecić zupełnie bezinteresownie – z pewnością będzie im miło.

Sylwia
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
Gazeta Weselna
Gazeta Weselna
Redaktor: Sylwia Laśkiewicz
tel. 513-863-968